- La jornada ha reunit dones professionals amb alt potencial en una sessió de formació, networking i aprenentatge impulsada per Foment del Treball, la CEOE i Esade
Foment del Treball ha acollit una nova jornada del Projecte Progresa, una iniciativa impulsada conjuntament amb la CEOE i Esade per promoure el lideratge femení a les organitzacions i acompanyar dones professionals d’alt potencial en el seu creixement directiu.
La sessió s’ha obert amb una presentació de Foment a càrrec de Benet Maimí, director de Relacions Institucionals, i ha continuat amb una ponència inspiradora protagonitzada per Marta Alamany, directora d’Hotel Catalonia – Hotels & Resorts, que ha compartit la seva trajectòria professional i la seva visió del lideratge en l’àmbit empresarial.
Al llarg de la jornada, les participants també han pres part en una sessió formativa centrada en estratègia innovadora, així com en diversos espais de relació professional, exposicions grupals i intercanvi d’experiències.
En aquesta edició també hi han participat Patricia Montserrat, directora de la primera edició del Projecte Progresa a Catalunya, Maria José de la Maza Peiró, directora acadèmica d’ESADE, i Anna Achón, consultora estratègica de formació i desenvolupament de Foment Formació.
El Projecte Progresa s’adreça a dones amb més de set anys d’experiència professional que ocupen posicions de responsabilitat o amb projecció dins de les seves organitzacions. El programa ofereix un itinerari de desenvolupament que combina sessions formatives presencials i en línia, mentoring personalitzat, simulacions pràctiques, treball en equip i accés a una comunitat de networking amb líders del sector.
A través d’aquesta metodologia, el programa impulsa competències de lideratge avançat, aporta eines per a la gestió estratègica i la innovació, i reforça el desenvolupament personal i professional de les participants. Tot plegat, amb l’objectiu de generar un impacte real dins les organitzacions i contribuir a una cultura empresarial més equitativa, innovadora i transformadora.
Amb iniciatives com el Projecte Progresa, Foment del Treball, la CEOE i Esade refermen la seva aposta per un lideratge més divers, compartit i transformador, capaç d’impulsar el talent femení i generar un impacte positiu en les empreses i en la societat.[/vc_column_text]
























Comments are closed.