Menu

novembre, 2026

24nov9:0010:30Fiscalitat bàsica en exportacionsPrograma Catalunya Exporta9:00 - 10:30 Webinar por ZoomC =Internacional

Horari

(Dimarts) 9:00 - 10:30

Localització

Webinar por Zoom

Webinar per Zoom

Detalls

Tens clar com afecta la fiscalitat a les teves exportacions?

La fiscalitat és un aspecte clau en qualsevol operació d’exportació. Entendre quins impostos poden afectar una venda internacional, com s’aplica l’IVA en operacions intracomunitàries i extracomunitàries, i quines obligacions documentals i declaratives cal tenir en compte és essencial per evitar errors, costos imprevistos i incidències amb clients o administracions. 

Per a moltes empreses que comencen a exportar, els dubtes fiscals són una de les principals barreres: quan s’ha d’aplicar l’IVA, quina documentació cal conservar, com justificar una exportació o quines diferències hi ha entre vendre dins i fora de la Unió Europea. Conèixer aquests conceptes bàsics ajuda a operar amb més seguretat i a prendre decisions comercials amb més criteri.

La sessió forma part del programa Catalunya Exporta, impulsat per ACCIÓ per acompanyar les empreses catalanes tant en els seus primers passos cap a la internacionalització com en la consolidació i millora de la seva activitat internacional. El programa ofereix orientació, coneixement pràctic i suport expert per ajudar les empreses a avançar amb més preparació i confiança. 

Com agent de suport a la internacionalització i entitat col·laboradora del programa,   Foment del Treball participa en la difusió de la iniciativa, en l’organització de jornades de capacitació i en l’acompanyament de les empreses interessades a iniciar, consolidar o ampliar la seva presència als mercats internacionals.

L’objectiu de la sessió és que les empreses participants entenguin els conceptes fiscals essencials vinculats a l’exportació i disposin de criteris pràctics per gestionar les seves operacions internacionals amb més seguretat.  

PROGRAMA

09:00h. | Benvinguda i presentació del Programa Catalunya Exporta

09:10h. | Fiscalitat bàsica en exportacions

    Isabel Garcia, Sénior International Consultant, BarcelonaExport

10:15h. | Torn de preguntes

10:30h. | Fi de la sesión

Amb el suport de:

Agent de suport a la Internacionalització:

Organitzador

Internacional

X
X