Menu

septiembre, 2026

18sep12:0013:00Jornada amb el president de l’ICO: Finançament de l’habitatge assequible en règim de lloguer12:00 - 13:00 Foment del TreballC =Economia i Fiscalitat,Foment del Treball,Infraestructures

Horario

(Viernes) 12:00 - 13:00

Lugar

Foment del Treball

Via Laietana 32

Detalles del evento

Ens plau convidar-vos a la jornada sobre “Finançament de l’habitatge assequible en règim de lloguer”, amb la participació del president de l’Instituto de Crédito Oficial (ICO), Manuel Illueca Muñoz.

La sessió comptarà amb les intervencions de Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball, i Xavier Vilajoana Eduardo, president de la Comissió d’Habitatge i Urbanisme de Foment del Treball i president d’APCEspaña i APCE Catalunya.

PROGRAMA

12:00 h Benvinguda
Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball

12:10 h Intervenció
Xavier Vilajoana Eduardo, president de la Comissió d’Habitatge i Urbanisme de Foment del Treball i president d’APCEspaña i APCE Catalunya

12:20 h Intervenció del ponent
Manuel Illueca Muñoz, president de l’Instituto de Crédito Oficial (ICO)

12:40 h Torn de preguntes

13:00 h Fi de la sessió

Us preguem la confirmació d’assistència a través d’aquest enllaç:

Organizador

Foment del Treball@FomentTreballfoment@foment.com Via Laietana 32-34

X
X