Menu

novembre, 2026

17nov9:0011:30El viatje de l’empleat. Cumpliment, sostenibilitat i retenció9:00 - 11:30 Foment del TreballC =Desenvolupament Sostenible,Transport i Logística

Horari

(Dimarts) 9:00 - 11:30

Localització

Foment del Treball

Via Laietana 32

Detalls

La gestió del talent i el benestar en les organitzacions afronta avui un repte crucial: donar resposta a la creixent rotació laboral i a l’absentisme des d’una perspectiva integral. En un entorn laboral en constant evolució, els canvis reguladors com la Llei de Mobilitat, sumats a les noves expectatives dels empleats entorn de la sostenibilitat i la flexibilitat, estan redefinint el compromís i la fidelització en les empreses. Aquesta jornada oferirà una visió pràctica i actualitzada sobre com convertir el compliment normatiu i la mobilitat corporativa en palanques estratègiques per a la gestió de persones.

Durant la jornada s’analitzaran les principals causes de la rotació i l’absentisme a través de dades concretes i benchmarks sectorials de Recursos Humans; s’abordarà el nou marc normatiu de la Llei de Mobilitat, identificant les oportunitats que ofereixen els modes alternatius de transport i la mobilitat sota demanda; i es donaran a conèixer solucions de consultoria i experiències pràctiques que permeten a les organitzacions integrar dades, llei i transport per a generar entorns de treball eficients que superin les expectatives de les persones treballadores i potenciïn la seva fidelització. Moltes gràcies, salutacions.

PROGRAMA

9:00 – 9:30 h. Acreditació

9:30 – 9:45 h. Benvinguda Institucional

Salvador Sedó, Director de l’Àrea de Desenvolupament Sostenible

9:45 – 11:00 h. Presentacions

Entendre el talent per reduir l’absentisme i la rotació

Diana González Castel, Senior Marketing Executive a Michael Page

Llei de mobilitat: més enllà dels plans de la mobilitat

Juan Carlos Herranz, Soci, medi ambient i canvi climàtic a Cuatrecasas

Empreses que marquen la diferència: dades, persones i resultats reals

Isaac Morera, Senior Developer Manager a BusForFun Business

11:00 h. Cafè i networking

X
X