abril, 2026
Horario
(Jueves) 9:00 - 10:30
Lugar
Webinar por Zoom
Webinar per Zoom
Detalles del evento
Detalles del evento
VOLS COMENÇAR A EXPORTAR?
T’ajudem a fer el primer pas, amb acompanyament expert i sense cost per a l’empresa
Internacionalitzar-se és una oportunitat de creixement, però sovint també genera dubtes: per on començar, quins mercats prioritzar, quins recursos calen o quins riscos s’han de tenir en compte.
Per ajudar a les empreses catalanes a iniciar aquest camí amb més seguretat, ACCIÓ impulsa el programa CATALUNYA EXPORTA, adreçat a empreses que volen iniciar-se en la internacionalització amb un enfocament practic i personalitzat.
Des de Foment del Treball, com a entitat col·laboradora i agent de suport a la internacionalització, t’acompanyem en aquest procés perquè puguis valorar el teu potencial exportador i definir els primers passos amb criteri.
Aquesta sessió té com a objectiu ajudar les empreses a entendre què implica iniciar un procés d’ internacionalització i identificar si estan preparats per exportar, treballant com valorar el potencial exportador, els factors clau per començar a exportar, els errors habituals en les primeres exportacions i la definició d’ un primer full de ruta internacional.
PROGRAMA
09:00h. | Benvinguda i presentació del Programa Catalunya Exporta
09:10h. | Exportar per primera vegada per on començar
Isabel García, Consultora Internacional Senior, BarcelonaExport
10:20h. | Torn de preguntes
10:30h. | Fi de la sessió
Organizador

Internacionalinternacional@foment.com








Comments are closed.