Menu

febrero, 2023

22feb16:0018:00Actividad finalizadaForo RRHH: La “segona carrera” del CHRO16:00 - 18:00 Foment del TreballC =Forum Recursos HumansACTIVITAT FINALITZADA

INSCRÍBETE A LA ACTIVIDAD

Reservas cerradas

¿No puedes asistir al evento?Cambiar mi reserva

Horario

(Miércoles) 16:00 - 18:00

Lugar

Foment del Treball

Via Laietana, 32-34, Principal, Barcelona

Detalles del evento

Tot directiu, per molt èxit o poder que tingui, algun dia deixarà de ser-ho, bé per raons personals o bé perquè algú considerarà que un altre professional ho pot fer millor. En gairebé tots els casos és la fi de la carrera executiva i l’inici de què s’ha anomenat la “segona carrera”.

Quan arriba aquest moment, la primera decisió que cal prendre és si volem seguir actius i emprendre una “segona carrera” o és el moment d’iniciar altres activitats no professionals.

Hi ha diverses opcions naturals de “sepersones són més debatuts pels òrgans de govern, la veritat és que hi ha molt pocs exCHROs exercint la funció de conseller.

Un fet rellevant és que cal preparar-se com més aviat millor, cal començar a planificar la “segona carrera” abans que aquesta arrenqui, quan encara s’és directiu.

En aquesta sessió abordarem aquests temes. A més, presentarem les conclusions principals de l’estudi “Els Consells assessors a Espanya”, per la qual cosa serà sens dubte de gran valor per a tots els CHROs.

PROGRAMA:

  • Café- Networking
  • Presentació:
    Sílvía Forés, presidenta del Foro RRHH de Foment del Treball
  • Dinamizadors: 
Alfonso Jiménez
Partner d’Exec Avenue  
Ramón Adell
catedràtic d’Economia de la UB i
conseller a diverses societats
Joan Roure
professor d’IESE Business School i director acadèmic l’Escola de Consellers IESE-AED-  KPMG

 

► Debat

► Cloenda

 

Patrocinador:

Organizador

Forum Recursos Humanos

X
X