febrero, 2023
INSCRÍBETE A LA ACTIVIDAD
Reservas cerradas
¿No puedes asistir al evento?Cambiar mi reserva
Horario
(Miércoles) 16:00 - 18:00
Lugar
Foment del Treball
Via Laietana, 32-34, Principal, Barcelona
Detalles del evento
Detalles del evento
Tot directiu, per molt èxit o poder que tingui, algun dia deixarà de ser-ho, bé per raons personals o bé perquè algú considerarà que un altre professional ho pot fer millor. En gairebé tots els casos és la fi de la carrera executiva i l’inici de què s’ha anomenat la “segona carrera”.
Quan arriba aquest moment, la primera decisió que cal prendre és si volem seguir actius i emprendre una “segona carrera” o és el moment d’iniciar altres activitats no professionals.
Hi ha diverses opcions naturals de “sepersones són més debatuts pels òrgans de govern, la veritat és que hi ha molt pocs exCHROs exercint la funció de conseller.
Un fet rellevant és que cal preparar-se com més aviat millor, cal començar a planificar la “segona carrera” abans que aquesta arrenqui, quan encara s’és directiu.
En aquesta sessió abordarem aquests temes. A més, presentarem les conclusions principals de l’estudi “Els Consells assessors a Espanya”, per la qual cosa serà sens dubte de gran valor per a tots els CHROs.
PROGRAMA:
- Café- Networking
- Presentació:
Sílvía Forés, presidenta del Foro RRHH de Foment del Treball - Dinamizadors:
► Debat
► Cloenda
Organizador
Forum Recursos Humanos
Comments are closed.