junio, 2021
INSCRÍBETE A LA ACTIVIDAD
Reservas cerradas
¿No puedes asistir al evento?Cambiar mi reserva
Horario
(Viernes) 10:00 - 12:00
Lugar
Webinar por Zoom
Webinar per Zoom
Detalles del evento
Després d’un altre procés de concertació social, s’ha signat un nou Acord sobre els expedients de regulació temporal d’ocupació (ERTO) que, amb algunes novetats, prorroga el seu règim fins el
Detalles del evento
Després d’un altre procés de concertació social, s’ha signat un nou Acord sobre els expedients de regulació temporal d’ocupació (ERTO) que, amb algunes novetats, prorroga el seu règim fins el 30 de setembre. En aquest Acord es recullen diferents escenaris d’afectació a nombrosos sectors i empreses.
En aquests mesos, la gestió de les relacions laborals està tenint un protagonista molt destacat en els expedients de regulació d’ocupació, destacant les diverses modalitats d’expedients per força major, així com les qüestions relatives a l’exoneració de cotitzacions, les limitacions en l’actuació de les empreses, especialment la interrupció del còmput de la durada dels contractes temporals, la prohibició d’acomiadar per causes Covid-19, i de realitzar noves externalitzacions, la limitació de realitzar hores extraordinàries o la clàusula de salvaguarda de l’ocupació.
De la mateixa manera, les empreses tenen nombrosos dubtes relacionats amb aquestes matèries, tant en la seva aplicació diària, com per les diferents interpretacions administratives o judicials que es publiquen amb la finalitat de poder interpretar la llarga llista de Reials Decrets Lleis aprovats des de l’inici de la pandèmia.
Donat que en moltes ocasions, aquestes opinions o resolucions no són coincidents o no tenen una base jurídica ferma, l’objecte de la present jornada és analitzar aquestes matèries i tractar de donar idees sobre com poder gestionar aquestes situacions ara i després de 30 de setembre.
Ponent: Jordi García Viña, director Legal laboral de KPMG Advocats.
Aquesta jornada forma part dels Plans de Formació de l’àmbit de Catalunya, adreçats a la capacitació per al desenvolupament de les funcions relacionades amb el diàleg social i la negociació col·lectiva. Expedient núm. Expedient núm. TSF051/19/00005.
La jornada es podrà seguir per la plataforma Zoom. (Places limitades, si s’esgoten obrirà llista d’espera)
S’enviarà un correu electrònic amb l’enllaç per a accedir a la reunió el dia anterior a la jornada.
És imprescindible en formalitzar la inscripció emplenar tots els camps del formulari: nom, cognoms (que han de ser els mateixos que s’utilitzaran per a identificar-se en Zoom), DNI, empresa i adreça postal completa.
Amb el suport de:
Organizador
Relacions Laborals
Comments are closed.