febrer, 2026
Inscriu-te ara
No et perdis aquest event
Vols assistir-hi?
Sí
No pots assistir?Canviar la meva reserva
Horari
Febrer 19 (Dijous) 9:30 - Març 26 (Dijous) 18:00
Detalls
Detalls
Curs d’especialització jurídica i pericial per a professionals en PRL
5a edició
La gestió de la prevenció exigeix, a més d’un coneixement tècnic de partida i de la seva integració en el propi funcionament de cada organització, un àgil maneig de conceptes jurídics que, en tot cas, han de ser observats i considerats de cara al disseny i implementació de qualsevol sistema de gestió en aquesta matèria.
Amb la finalitat d’aproximar aquests aspectes legals, conèixer de primera mà les diferents doctrines jurisprudencials en aquesta matèria i aconseguir integrar aquests aspectes en la gestió preventiva de les empreses, AJP organitza juntament amb Foment del Treball el “Curs d’especialització jurídica i pericial en PRL”.
El professorat està format per experts jurídics de primer nivell: jutges, fiscals, inspectors de treball, advocats i professors universitaris.
Places limitades. Es confirmarà la plaça personalment.
La inscripció es pot realitzar fins el 06/02/2026.
El preu de la matrícula son 1.800€ (IVA no inclòs) susceptible de bonificació parcial per la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo
Places limitades
Organitzador
Of. Tècnica de Prevenció de Riscos Laborals






Comments are closed.