Menu

març, 2021

09mar15:0016:30Activitat finalitzadaForo RRHH: El lideratge en temps de pandèmia15:00 - 16:30 C =Forum Recursos HumansACTIVITAT FINALITZADA

Inscriu-te ara

Reserves tancades

No pots assistir?Canviar la meva reserva

Horari

(Dimarts) 15:00 - 16:30

Detalls

Tant homes com dones creuen que el lideratge femení és millor en temps de pandèmia.

Aquesta posició unànime entre les dones i preferent entre els homes es desprèn de l’estudi: “Com liderar presencialment i en remot arran de la crisi de la Covid-19. Comunicació, gestió del canvi i transformació de competències

L’autora creu que: “Sembla cert que les líders han de superar més obstacles cap al poder, la qual cosa les faria més resilients i flexibles, qualitats essencials per afrontar una crisi. Però, podem preguntar-nos: existeix una tendència a reservar per a les dones els pitjors llocs o aquells en els quals existeix major risc de fracàs? A aquest fenomen se’l denomina glass cliff. Les dones han de resoldre les situacions complexes, però una vegada aconseguits els resultats, se les precipitaria novament cap avall. Caldrà analitzar si el lloc preeminent que ara poden ocupar dones líders es mantindrà una vegada conclosa la crisi per la Covid-19”.

L’estudi analitza també altres aspectes com el paper del líder, l’efecte que ha tingut la pandèmia sobre el lideratge, l’aplicació del teletreball, la formació necessària per afrontar aquests reptes i la situació personal dels enquestats.

PROGRAMA:

Benvinguda
David Tornos, Secretari General de Foment del Treball. 

Presentació de l’Estudi” Com liderar presencialment i en remot arrant de la crisi de la Covid-19, gestió del canvi i transformació de competències”
Sílvia Cóppulo, directora de l’Observatori del Lideratge en l’Empresa de la BSM-UPF, llicenciada en Psicologia, Ph.D en Comunicació,  professora de la UPF Barcelona School of Management i autora de l’estudi.

Meeting Leader:
Isabel Salas, membre de la Junta Directiva del Foro RRHH de Foment del Treball

 

Un dia abans de la jornada rebreu l’enllaç per accedir al webinar.

PATROCINADOR:

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

Organitzador

X
X