septiembre, 2020
INSCRÍBETE A LA ACTIVIDAD
Reservas cerradas
¿No puedes asistir al evento?Cambiar mi reserva
Horario
(Martes) 9:30 - 10:30
Lugar
Foment del Treball
Via Laietana, 32-34, Principal, Barcelona
Detalles del evento
Detalles del evento
INNOVATION BREAKFAST
Innovant en les noves experiències d’oci i cultura
Us convidem al proper esmorzar col·loqui amb César Martínez de Obregón, director general d’Art i Continguts del Grup Focus, que explicarà com podem connectar la cultura amb la innovació i les noves tecnologies.
Es parlarà de passat, present i futur en referència a la cultura, com un sector que s’ha adaptat al consumidor, i no a l’inrevés, tant en l’experiència d’usuari previ consum, com en les pròpies activitats culturals. Amb tot això, s’abordarà la situació actual, amb les restriccions d’aforament vigents i les mesures de seguretat establertes en un sector tocat, encara que, com sempre, amb molt d’optimisme de cara a la nova temporada.
La presentació anirà a càrrec de Jordi Bosch, president de la Comissió d’Innovació i Fèlix Riera, president de la Comissió de Cultura. Després de la intervenció del ponent, s’obrirà un torn de preguntes amb els assistents.
Els Innovation Breakfast de Foment són un nou format de sessió creat per oferir un entorn on poder dialogar, inspirar-se i créixer professionalment, a través de trobades amb ponents d’alt nivell que comparteixen la seva visió i expertise en les iniciatives innovadores que estan liderant en la seva organització.
Organizador
Innovacióinnovacio@foment.com
Comments are closed.