abril, 2026
Horari
(Dimarts) 9:15 - 11:00
Localització
Foment del Treball
Via Laietana, 32-34, Principal, Barcelona
Detalls
Detalls
Foment del Treball i EY, el conviden a la trobada “Atracció de talent, mobilitat internacional i gestió migratòria des d’una perspectiva empresarial”, una sessió dissenyada per analitzar els reptes i oportunitats que afronten les organitzacions en un context global cada vegada més competitiu.
Durant l’esdeveniment, experts de l’àmbit econòmic, legal i de l’Administració compartiran la seva visió sobre les tendències econòmiques previstes per al 2026, el marc normatiu espanyol i les principals oportunitats que ofereix la legislació migratòria per facilitar la captació de talent internacional.
Una ocasió propícia per aprofundir en aspectes clau, resoldre dubtes i debatre sobre les estratègies més eficaces per reforçar la capacitat d’atracció i mobilitat de talent a les nostres empreses.
PROGRAMA
09: 15 h. Recepció d’ assistents
09: 30 h. Benvinguda
representante, Foment del Treball
09: 45 h. Perspectives econòmiques per al 2026 i el seu impacte en la capacitat d’atracció de talent de les nostres empreses
Juan Pablo Riesgo, soci responsable d’EY Insights
10: 00 h. Homologació al marc normatiu espanyol, fortaleses i debilitats per a una eficient atracció de talent
Judith Sans, sòcia responsable d’Integrated Mobile Talent de l’àrea de People Advisory Services d’EY
10:15 h. Legislació migratòria espanyola, oportunitats empresarials per a la captació de talent estranger
DG Gestió Migratòria. Ministeri d’ Inclusió, Migracions i SS
10: 45 h. Torn obert de preguntes
11:00 h. Fi de la sessió
Amb el suport de:
Organitzador

Internacionalinternacional@foment.com







Comments are closed.