febrer, 2026
Horari
(Dimarts) 16:00 - 17:30
Localització
Foment del Treball
Via Laietana, 32-34, Principal, Barcelona
Detalls
Les empreses s’enfronten a múltiples desafiaments, entre ells, la diversificació dels seus mercats a l’exterior. Els acords comercials signats entre la UE i els seus socis representen reptes
Detalls
Les empreses s’enfronten a múltiples desafiaments, entre ells, la diversificació dels seus mercats a l’exterior. Els acords comercials signats entre la UE i els seus socis representen reptes però també àmplies oportunitats per afrontar la seva expansió internacional. Diversificar geogràfica i sectorialment serà una de les variables determinants de l’ èxit de les exportacions, clau per a la seguretat econòmica.
La Direcció Territorial de Comerç de Barcelona, Foment del Treball Nacional i el Col·legi d’Economistes conviden les empreses a una jornada col·loqui en la qual participarà la Secretaria d’Estat de Comerç, Sra. Amparo Lopez Senovilla, en el qual s’analitzaran els reptes i oportunitats dels recents acords comercials de la UE, actualitat aranzelària als EUA. UU i aspectes clau per entendre l’ actual comerç internacional.
PROGRAMA
15:45 h. | Recepció d’ assistents
16:00 h. | Benvinguda
Sra. Mª Helena de Felipe, Vicepresidenta de Foment del Treball i presidenta de la Comissió
Sr. Carles Puig de Travy, Degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya
16:10 h. | Horitzó 2026. Claus per entendre el comerç que ve
Sra. Amparo López Senovilla, Secretària d’Estat de Comerç
Moderador: Sr. Valentí Pich, President de la Comissió d’Economia de Foment del Treball
17:30 h. | Clausura
| Inscripció a l’esdeveniment, aquí
|
||
| Amb el suport de: | ||
Organitzador

Internacionalinternacional@foment.com






Comments are closed.