Benvinguda de la Presidenta
Lāany 2001, un grup de prestigiosos directors i directores de Recursos Humans va crear el Fòrum de Recursos Humans de Foment del Treball, amb lāobjectiu dāestablir un entorn dāintercanvi dāidees i experiĆØncies al voltant de la gestió de les persones i organitzacions. A dia dāavui, el Fòrum de RH sāha convertit en una de les principals plataformes del paĆs i un punt de trobada de referĆØncia entre professionals dāaquesta funció i directius interessats en la gestió de persones.
Els membres de la Junta del Fòrum treballem amb molta ilĀ·lusió per oferir a tots els professionals de recursos humans ponĆØncies, tallers, conferĆØncies i sessions de treball relacionats amb la gestió de persones que responguin a les seves inquietuds i necessitats de negoci des dāuna visió innovadora i diferenciadora que els aporti valor afegit amb temĆ tiques innovadores o amb els temes de āsempreā amb enfocaments creatius i que marquin tendĆØncia.
Per Ćŗltim, apostem per potenciar la presĆØncia de la nostra funció en lāĆ mbit social, econòmic i cultural del teixit empresarial del nostre paĆs.Ā Si vols compartir tot això amb nosaltres, et convidem a seguir-nos a travĆ©s dāaquesta web, on trobarĆ s tota la informació actualitzada de les nostres activitats.
Silvia ForƩs
Presidenta del Fòrum RH de Foment